Harmonie orkest

Al 130 jaar met plezier mooie muziek maken, met ruimte voor nieuwe ideeën

Verschillende muziekstijlen voor iedere doelgroep

De harmonie is in 1890 opgericht en bestaat al ruim 130 jaar. Verbinding met de Ravensteiners leggen wij door tradities in ere te houden. Daarnaast komt er steeds meer ruimte voor nieuwe ideeën om aan te blijven sluiten bij de behoefte van de samenleving.
Als harmonieorkest repeteren we wekelijks om samen muziek te maken en ons voor te bereiden op de concerten. Tijdens de repetities en de concerten staan twee dingen centraal. We willen mooie muziek maken en plezier halen uit deze inspanning. Dit bereiken we door verschillende muziekstijlen te spelen om iedere doelgroep aan te spreken. Dit alles onder leiding van dirigent Willeke de Laak. Na afloop bekronen we dit met een drankje aan de bar. De wekelijkse repetitie is op maandagavond van 19.30 tot 21.45 uur in Vidi Reo.

Tijdens onze concerten realiseren we de verbinding tussen het harmonieorkest, het jeugdorkest, de jeugdband TEASE en onze slagwerkgroep.

Ook spelen in de harmonie?