Opleidingen

Toekomstmuziek? Nee hoor! Begin op jonge leeftijd met het bespelen van een instrument!

Muziek maken: jong geleerd, oud gedaan!

In samenwerking met professionals verzorgen wij in Ravenstein muzieklessen voor alle instrumenten die voorkomen binnen onze vereniging. Ook zorgen wij voor een instrument in bruikleen. En jong geleerd is oud gedaan, maar ook als je wat ouder bent, kun je nog prima een instrument leren bespelen.
Als leerlingen een bepaald niveau hebben bereikt, kunnen ze samen muziek maken in de harmonie, het jeugdorkest, de jeugdband TEASE of bij onze slagwerkgroep.

Er zijn initiatieven om leerlingen zo vaak mogelijk samen te kunnen laten spelen vanaf het moment dat ze les volgen. Nu al zijn er voor onze leerlingen op projectbasis regelmatig mogelijkheden om samen muziek te maken, ook met leden van verenigingen uit de directe omgeving.

Kies je instrument en kom samen muziek maken!